هدایا

امتیازات

+ 6

دکتر کتایون سیاری نژاد

دکتر کتایون سیاری نژاد

آخرین فعالیت: 5 سال, 3 ماه قبل

افتخارات

+ 3

اطلاعات پایه

نام ونام خانوادگی :

دکتر کتایون سیاری نژاد

جنسیت :

زن

شهر محل طبابت :

تهران

اطلاعات تخصصی پزشک

تحصیلات :

فوق تخصص

زمینه تخصصی :
بیماریهای غدد درون ریز و متابولیسم
آدرس مطب :

خيابان دماوند، ايستگاه ابوريحان، طبقه فوقاني داروخانه تهران نو

درباره پزشک :
خدمات :
ساعات حضور در مطب و مراکز درمانی :

روزهاي زوج، ساعت 5 تا 8

تلفن مطب :

77428571

درصد تخفیف به رزرو از طریق داکتاپ :

0%

بیمه های طرف قرارداد :

خدمات درماني و تأمين اجتماعي


اطلاعات تخصصی پزشک

ثبت نوبت

نقشه

هدایا

خرید هدیه

لطفا فرم زیر را بدقت پر نموده و بر روی دکمه پرداخت کلیک کنید تا به در گاه بانک جهت پرداخت هدایت شوید. توجه کنید چنانچه اطلاعات شما ناقص و نادرست باشد، و یا در صورتی که پزشک مربوطه مایل نباشد، هدیه شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد.

شاخه گل رز شاخه گل طلایی

سوالات و نظرات

۶ Responses to “کتایون سیاری نژاد فوق تخصص غدد تهران”

  1. محمود

    ضمن تشکر از جنابعالی
    خواهر بنده با ۲۵ سال سن دو ماه پیش به علت ندول گواتر توسط دکتر متخصص غدد مورد افن ا سه قرار گرفت و نتایج آن خوش خیم بود. ولی ما بعلت نگرانی حدودا یک ماه پیش در تبریز خواهرم توسط دکتر ادیانی مورد لوبکتومی چپ تیروئید قرار گرفت ولی این بار متاسفانه نتایج نمونه ارسالی به پاتولوژی ” توموری به اندازه ۲٫۵ سانتی متر و کارسینوم پاپیلاری و بدون واسکولار انوسیون و دارای کپسولار اینوسیون بود و این دفعه دکترش گفته ده روز بعد بایستی کل تیروئیدش برداشته شود و بعدش ید درمانی انجام شود اقای دکتر به خدا خیلی نگران هستیم لطفا مارا راهنمائی کنید. ایا بعد از عمل دوبار عود خواهد کرد. سونوی گردن و سی تی سینه اش را دیروز گرفتم طبیعی و نرمال است.

    لینک به نظر
  2. سلام دکتر جوانی ۱۹ ساله هستم که یک ساله دچار ریزش مو و عقب نشینی مو از جلو شدم. ارثی نیست استرسی هم نیستم مشکل تیرویید و تغذیه هم ندارم فکر میکنم مشکل از هیدرو دی تستسترون باشه چون من از وقتی شروع کردم ب انجام ورزش بدن سازی ک باعث تولید تسترون زیادی در بدن میشه این مشکلات برام به وجود امد از اونجایی هم که تسترون تبدیل میشه به دی هیدرو تستسترونی که باعث ریزش مو میشه. اگه میشه راهنمایی کنید ممنون.

    لینک به نظر
  3. با سلام . خواهر زادم الان دو ماهه که پودر چاق کننده صورت استفاده میکنه الان یه هفته ای میشه که پاهاش درد میکنه و احساس خواب رفتگی میکنه این مشکل میتونه علایم پودر باشه البته داروش رو دکتر تجویز کرده و در ضمن ۱۷ سالشه. ممنون میشم اگه پاسخمو بدین .

    لینک به نظر
  4. ستاره

    سلام. . خسته نباشید
    لینک سوال نبود.. مجبورم اینجا سوالمو بپرسم
    دختر..مجرد 23 سالمه
    سینه هام کوچیکه.. فقط نوک سینه هام رشد داشته… با اضافه کردن وزنمم تغییری ایجاد نمیشه… امکان درمان به جز جراحی هست؟؟؟
    ممنون مبشم اگه جوابم رو بدین

    لینک به نظر

سوال یا نظر خود را وارد کنید

تصویر (اختیاری) کمتر از 2M با فرمت JPG