هدایا

امتیازات

+ 938

دکتر علی میرزا پور

دکتر علی میرزا پور

آخرین فعالیت: 2 سال, 9 ماه قبل

افتخارات

+ 5

اطلاعات پایه

نام ونام خانوادگی :

دکتر علی میرزا پور

جنسیت :

مرد

شهر محل طبابت :

بابل

اطلاعات تخصصی پزشک

تحصیلات :

فوق تخصص

زمینه تخصصی :
بیماریهای غدد درون ریز و متابولیسم
آدرس مطب :

بابل؛میدان کشوری،ابتدای خیابان سرداران2؛ساختمان آتیه؛

درباره پزشک :
خدمات :
ساعات حضور در مطب و مراکز درمانی :

همه روزه صبح وعصر؛ بجز عصر پنجشنبه ها -

تلفن مطب :

(01132289159 )

درصد تخفیف به رزرو از طریق داکتاپ :

10%

بیمه های طرف قرارداد :

.


اطلاعات تخصصی پزشک

ثبت نوبت

نقشه

هدایا

خرید هدیه

لطفا فرم زیر را بدقت پر نموده و بر روی دکمه پرداخت کلیک کنید تا به در گاه بانک جهت پرداخت هدایت شوید. توجه کنید چنانچه اطلاعات شما ناقص و نادرست باشد، و یا در صورتی که پزشک مربوطه مایل نباشد، هدیه شما به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد.

شاخه گل رز شاخه گل طلایی

سوالات و نظرات

۳۲۴ Responses to “علی میرزاپور فوق تخصص غدد و متابولیسم بابل”

  1. سلام خسته نباشید
    دختری هستم ۱۸ساله قدم ۱۵۱هر کاری میکنم هر ورزشی هم انجام میدم قدم بلند نمیشه
    نمیدونم چیکار کنم خیلی این موضوع داره اذیتم میکنه
    ناگفته نمونه ۷سال تکواندو کار میکنم امکان داره برا اون این مشکل پیش اومده باشه ممنون میشم جواب بدید

    لینک به نظر
  2. کیانا

    سلام من دختری ۲۹ساله هستم سه سالی هست موهام شدیداریزش دارد ورشدی هم ندارد مخصوصا موقع حمام کردن تارهای موهام خیلی نازک شدن وریشه موهام سست است.جنس موهام معمولی بعد سه روزچرب وکثیف می شود قبلاموهام خیلی پرپشت وبلند بود به دکترپوست ومو مراجعه کردم که به من قرص اسپیرونولاکتون وچند تاویتامین دادبا سروم ماینوکسیدیل ولی موهام هیچ فرقی نکرد وبهترنشد وهمچنان ریزش داردحتی روی ابروهام تاثیرگذاشته وکمرنگ شدند. یک آزمایش کامل دادم که دوماه قبل TSH 10.063 بودو دکترمتخصص غدد قرص داد و دوباره که آزمایش دادم TSH 0.012 بودوالان دارم قرصEuthyrox 100 می خورم می خواستم بپرسم که مشکل من مربوط به تیروئیدم هست یااینکه هورمونهای بدنم مشکل دارد وچه زمانی طول می کشه تاموهام به روال قبل برگرده وخوب بشود وجلوی ریزشش راگرفت.ممنون می شم جواب من رابدهیدومن راازاین استرس دربیارید

    لینک به نظر
  3. محمدرضا عزیزی

    حدود ده سال است که به دیابت نوع دو مبتلا هستم و انواع داروههای شیمیایی وگیاهی را مصرف میکنم ولی نامنظم. قندم نوسان دارد . بین ۱۶۰ تا ۴۰۰ . چشمهام تار شدن و آب مروارید آوردن. دوست دارم خدمت برسم اما دوری راهمانع این کاره . آیا ویزیت اینترنتی دارید یا خیر.
    بسیار ممنونم . محمدرضا عزیزی بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان پاوه از استان کرمانشاه ۰۹۱۸۸۳۹۶۹۸۱

    لینک به نظر
  4. مریم محبی

    با سلام نوزادی یک ماه های دارم ازمایش غربالگری روز سوم انجام دادیم همه ازمایش ان نرمال بودبعد به دلیل زردی طول کشیده ازمایش تیروئید انجام داد که به قرار زیر است
    تی چهار:هفت و بیست صدم-تی اس اچ:یک و شصت و سه صدم
    نظر شما را در مورد این ازمایش می خواستم دکتر گفته کم کاری تیروید دارد
    ازمایش غربالگری که روز سوم انجام دادیم
    تی اس اچ:یک و نه دهم بوده است با تشکر

    لینک به نظر
  5. فرزانه بابایی

    با سلام و تشکر از وقتتان
    یک سوال از خدممتان داشتم.۲۸ ساله با قد ۱۷۴ و وزن ۶۵ قصد بارداری دارم TSH=4.5 بود و رنج آزمایشگاه ۰٫۳۵ تا ۶٫۳ دکتر گفتند ۳ ماه نووکسین ۵۰ میکروگرم بخور و بعد آزمایش بده.میخواستم بپرسم از حضورتان آیا لازمه ۳ ماه بخورم چون گاهی دچار تپش قلب می شوم و احساس داغ شدن می کنم؟در این مدت نباید باردار شوم؟با تشکر فراوان

    لینک به نظر
  6. با سلام ،من دچار بهم ریختگى عادت ماهانه شدم، اول که هر دو سه ماه یکبار عادت ماهانه میشدم،چن وقتى اتفاق افتاد که طى ٢ ماه ۶ بار عادت ماهانه شدم ،به عبارتى هر ٧ روز بعد از عادت قبلى پریود میشدم،با مراجعه به متخصص غدد و انجام آزمایش هورمونى مشخص شد که هم دچار کم خونى شدید هستم ، هم تنبلى تخمدان،دکتر تعدادى قرص ففال براى کم خونى و نوعى قرصLd به من داد،با خوردن قرص هاى ld دچار حالت تهوع مکرر میشدم و صورتم به طور وحشتناکى لاغر شد پس از ١۵ روز قرص را قطع کردم و حالا با گذشت ۴ ماه فقط یکبار پریود شدم،و به مدت یک هفته هست که در دست ها و پاهایم در نقاط مختلفش درد احساس میکنم، به گونه اى که یکهو جاى از دست ها و پاهایم درد میگیرد،در ضمن من بسیار لاغر هم هستم با قد حدود ١۶٠ سانتى متر ۴١ کیلو وزن دارم و استخوانهایم هم بسیار ضعیف هست با این دردها احساس میکنم هر لحظه قرار هست استخوانهایم بشکند،لطفا من را راهنمایى کنید

    لینک به نظر
  7. مهدی عقابی

    دکتر عزیز سلام
    من حدود دو سال هست تمرین fitnees انجام می دم و بعد ماه رمضان امسال طی یه بازه ۴۵ روز کراتین و بعد از اون هم چند روز BCAA و گلوتومایین مصرف کردم اما توی نواحی اطراف بینی و زیر چشمام اثرات قرمزی و خشک شدن پوستم رخ داد که باعث استفاده از امینوها رو قطع کنم.
    می خواستم نظر شمارو در مورد این موضوع بدونم ؟
    آیا من کبد گرم دارم؟
    اگه دارم نباید مکملهای ورزشی مصرف کنم؟
    و یا کیفیت مکمل ها بسیار پایین بوده که باعث این موضوع شده ؟
    نحوه جذب مکملها رو هم ممنون می شم برام بگید از کبده و یا از روده؟
    پیشاپیش از شما متشکرم

    لینک به نظر
  8. سلام آقای دکترمیرزاپور؛من جوانی۲۸ ساله ام به خاطریه نوع اختلال مادرزادی(عدم نزول بیضه دوطرفه) به شدت افسرده شدم به علت غفلت وبی اطلاعی والدینم دربچگی درمان نشدم.الان هم دارای این مشکلات شدم؛فقدان ریش وسبیل،چربی زیرپوستی زیادبخصوص درران وباسن،سینه های بزرگ بانوک مردانه،آلت باساختارطبیعی ولی رشدنکرده درحالت خوابیده۴ونیم سانت ونعوظ۷ونیم سانت،قدبلندویکم چاق،کیسه بیضه طبیعی ولی خالی،عدم رشدالگوی موی مردانه دربدن،عضلات بدن مثل خانمها،لگنم حالت زنانه پیداکرده ودارای صداوظاهری بچگانه؛بادیدن تصاویروحالات تحریک آمیزالتم سیخ میشه ویه مایع شفاف وچسبناک ازش خارج میشه واصلا روحیات وعلایق زنانه ندارم؛الان باتوجه به این شرایط وتجربه کاری شماآقای دکترمیرزاپورآیااین احتمال وجودداره که من یه ادم هرمافرودیسم باشم.خواهشاآقای دکترجون عزیزت زودجواب بدیدچون خیلی برام مهمه شایدحکم مرگ وزندگیم باشه؟

    لینک به نظر
  9. با سلام و وقت بخیر،خانمی ۳۰ساله هستم،پارسال بعلت جوشهای زیادی که در ناحیه چانه و زیرفک میزدم به پزشک غدد مراجعه و پس از انجام آزمایش و ام آر آی به مدت حدودا ۳ماه اسپیرونولاکتون مصرف نمودم،که کاملا مشکل جوشم حل شد،هم اینک با بازگشتن جوش و دانه های فراوانی که تمام صورتم را گرفته مجددا آزمایش دادم و اینبار با بالابودن پرولاکتین(۲۷/۹۰)مواجه شدم،حالبکه امکان دسترسی به پزشک مقدور نبوده از آنجا که بااز نام قرصی که باید استفاده کنم مطلع شدم ولی مقدار مصرف دارو و مدت زمان مصرف (با توجه به اینکه ظاهرا باید به مرور دوز دارو افزایش یابد)را آگاهی ندارم،اگر ممکن است راهنمایی بفرمایید،پیشاپیش از لطف حضرتعالی سپاسگزارم?

    لینک به نظر
  10. کاربر

    با سلام . ۳۱ ساله و مجرد هستم . کم کاری تیرویید دارم و سه ماهه که روزی یک قرص لووتیروکسین ۵۰ میخورم . آخرین مقدار tsh برابر ۵ بود و anti tpo هم ۳۷۰ که البته دکتر گفت که دو روز در هفته مقدار لوتیروکسین ۷۵ مصرف کنم . اما مشکل که دارم آینه که الان ۶ ماهی میشه که موهایش جلوی سر و همه بدنم کم پشت و به اصطلاح تنک شده . مخصوصا در یک ماه گذشته موهایش جلوی سرم و شقیقه ها کمی عقب هم رفته . البته من کیست تخمدان هم دارم و فعلا داروی متفورمین مصرف میکنم و قاعدگی های نزدیک به هم دارم . آیا مشکل کم شدن موهای جلوی سر و بدن ارتباطی با تیروو ید داره یا مشکل از هورمونها دیگه هست ؟ من شنیدم گاهی هیپوفیز هم این مشکل رو درست میکنه .آیا این درسته ؟ به دکتر گفتم اما اهمیتی نداد و گفت ارثیه یا از استرس . اما من تا همین چند ماه پیش مشکل نداشتم .میشه شما راهنماییم کنین . خیلی نگرانم.

    لینک به نظر
  11. وحیده

    با سلام سایت بسیار خوبی دارین من سوالی دارم من کم کاری تیرویید دارم ۳ سال است یکی و نصف قرص تیرویید میخورم میزان تی اس اچ ۰٫۲۴ شده دکتر عمومی گفته از این به بعد ۱ قرص مصرف کن در این سه روز که میزان را به یک قرص کاهش دادم سوزش قلب دارم آیا مصرف این میزان قرص درست است؟

    لینک به نظر

سوال یا نظر خود را وارد کنید

تصویر (اختیاری) کمتر از 2M با فرمت JPG